Customer Relationship Management (CRM)

Styrker kunderelasjoner

Evnen til å forstå kundene og brukerne er avgjørende for å oppnå suksess. Det innebærer blant annet at bedriften eller organisasjonen kommuniserer og samarbeider effektivt med kundene om salgs-, markedsførings- og kundeserviceaktiviteter. Med CGIs tjenester for kunderelasjonshåndtering (CRM) får du det nødvendige verktøyet for å skape lønnsomme relasjoner.

Kunderelasjonshåndtering: en integrert tilnærming

CGI designer, bygger og implementerer Microsoft Dynamics CRM, en løsning som bidrar til gode og lønnsomme relasjoner fra dag én. CRM integreres i forretningsstrategien, slik at kundeinformasjonen brukes systematisk til å levere en tilpasset og enhetlig opplevelse til hver enkelt kunde hver gang. Løsningen er fleksibel, og kan tilpasses, vokse og skaleres med virksomheten. Plattformen gjør det mulig å velge mellom «on-demand» og «on-premises», eller veksle mellom disse implementeringsalternativene.

CGI har levert vellykkede CRM-løsninger til mange organisasjoner, både store og små, i ulike bransjer.

Nøkkeltjenester;

  • Strategi, planlegging og implementering: Vi sørger for å bruke de riktige teknologikomponentene for å maksimere utbyttet av CRM-programmet i ulike forretningssituasjoner.
  • Evaluering og valg av arkitektur: Vi bruker de riktige komponentene for å maksimere ROI (return of investment) og redusere risiko.
  • Kampanjestyring og markedsføring i flere kanaler: Gjennom design, testing og implementering av strategier for kundebehandling og kampanjer gjør vi markedsføringsaktivitetene mer effektive.
  • Salg: Ved å implementere salgsprosesser og -systemer styrkes effektivt salg av rett produkt til rett kunde til rett tid.
  • Håndtering av kundeservice: Med riktig kombinasjon av prosess og teknologi leverer vi enhetlige og tilpassede kundeopplevelser i ulike kanaler.

 CGI er Microsoft Gold Certified Partner for Microsoft Dynamics CRM.